1. If your Night Time Bonus Quota bundle is fully consumed, any usage from 12 midnight to 8 a.m. will be deducted from your available Anytime Data quota.
  2. Or, you still have capacity remaining in your Night Time Bonus Quota, but Anytime usage of the previous day hasn’t been updated as the session ended before reaching 300MB , it will be updated at the end of the session. Hence you would see usage in the Anytime usage quota.
Reset செய்வதற்கு டயலொக் ஹொட்லைனுடன் தொடர்புகொள்ளுங்கள்
System will update data usage records in 300MB blocks. If your previous usage session is less than 300MB, current session will not appear until the system receives data to fill 300MB block. Once this 300MB block is complete, it will appear in the usage record history. In this process when updating the entry, the system will use the time and the date where 300MB block is completed in FULL. However, sessions with less than 300MB can appear in the usage record history if the customer happens to restart - the router intentionally or unintentionally (power failure/router switched-off)
This happens in situations where the customer’s router enters in to a power re-circle or reboot during usage. Router restart will trigger the system to send usage records to usage record history without waiting for a 300MB block to complete. This will indicate the usage details of the last session based on current records and not in complete 300MB blocks.
If your session ends prematurely before completing 300MB block, the system will wait until it receives data to complete 300MB block to display. No usage record will appear in usage record history until the current block reaches 300MB.
  • CPE, ON நிலையில் உள்ளதா என்பதை உறுதி செய்து கொள்ளுங்கள் .
  • CPR மற்றும் கணினி ஆகியவற்றுக்கு இடையிலான நெட்வேர்க் கேபிள் சரியான முறையில் பொருத்தப்பட்டுள்ளதா என பரிசீலனை செய்யுங்கள் .
  • IPமுகவரி சரியான முறையில் டைப் செய்யப்பட்டுள்ளதா என்பதை சரிபாருங்கள்.
  • சிபாரிசு செய்யப்பட்ட பரிந்துரைகளை உங்கள் மேசைக் கணினி அல்லது மடிக்கணினி பூர்த்தி செய்கின்றதா என்பதை சரிபாருங்கள்.
  • உங்கள் கணினி பெரியளவு டவுன்லோட் அல்லது (பேக்அப்கள், வைரஸ் ஸ்கேன் போன்ற) ஏனைய செயற்பாடுகளை மேற்கொள்கின்றதா என்பதை சரிபாருங்கள்.
  • Wi-Fi அல்லது wired இணைப்பு பகிரப்படுமிடத்து ஏனைய கணினிகளின் bandwidth connectivity இனை சரிபாருங்கள்.
  • CPE தொகுதியை சரிபாருங்கள் ஆகக்குறைந்தது சமிக்ஞை குறிகாட்டியில் 3 Bars ஆவது இருத்தல் வேண்டும் .
  • CPE Mode indicator நிறத்தினை சரிபாருங்கள்.
  • உங்கள் கணினியிலுள்ள power LED, மற்றும் CPE unit ஆகியவற்றை சரிபாருங்கள்.
  • உங்கள் கணினியுடன் CPE ethernet கேபிள்கள் கம்பி மூலமான இணைப்பப் பெற ஒழுங்காக இணைக்கப்பட்டுள்ளதா என்பதை சரிபாருங்கள்.
  • உங்கள் லேப்டொப் அல்லது ஸ்மார்ட்போன் கம்பியில்லா தொடர்பிற்காக Wi-Fi உடன் ஒழுங்காக இணைக்கப்பட்டுள்ளதா என்பதை சரிபாருங்கள்
0117100100 என்ற இலக்கத்தில் வாடிக்கையாளர் சேவையை தொடர்புகொண்டால் இந்த செயன்முறை குறித்து உங்களுக்கு வழிகாட்டுவர். நீங்கள் இருக்கும் இடம் குறிப்பிட்ட ஆற்றல் எல்லைக்குள் இருந்தால் எமது விற்பனைப் பிரதிநிதி ஒருவர் உங்கள் வீட்டிற்கோ அல்லது அலுவலகத்திற்கோ வருகை தந்து புரோட்பேண்ட் இணைப்பை பெற்றுத்தர ஏற்பாடு பண்ணுவார்கள். 

Have Another Question?