Zer077 යනු සාමාන්‍ය දැනීම ප්‍රශ්ණ, උපදෙස්, විහිළු තහළු, තේරවිලි, ක්‍රීඩා, වෝල්පේපර් යනාදි කෙටි “ෆ්ලෑෂ්” පණිවිඩ ඔබේ ජංගම දුරකථනයට එවන “පුශ් සර්විස්” සේවාවකි. මෙම පණිවිඩ සඳහා ඔබෙන් ගාස්තුවක් අය නොකෙරේ. අය කෙරෙන්නේ ඔබ එම පණිවිඩයක් ක්ලික් ඒ හරහා සම්බන්ධ වුවහොත් පමණි.
  1. ඔබේ දුරකථන මෙනුවේන් 'Dialog Services' තෝරා ගන්න
  2. Zer077 Live තෝරා ගෙන 'Activations' තෝරා ගන්න. ඉන්පසු 'Activate' කරන්න
  3. Zer077 Live මෙනුවෙන් 'Update Handset' තෝරා ගන්න
You can deactivate these services via the MyDialog app or by dialing #678*6#.
In order to activate these services you need to go to the service access URL provided and promoted to you by the service provider (visit the portal for available services) and provide dual consent to activate the services.

පලමු පියවර – දෙමාපිය ඇමතුම් අංක සැකසීම.

මොනයම් හෝ හේතුවක් නිසා Vodafone Guardian අක්‍රීය වූ අවස්ථාවක පණිවිඩයක් ලබා ගැනීම සඳහා මෘදුකාංගයෙහි දෙමාපිය ඇමතුම් අංකයක් ඇතුලත් කර Save කරන්න. දුරකතනයෙන් හදිසි ඇමතුමක් ගන්නා විට ඔබට ඒ සම්බන්ධයෙන් පණිවිඩයක් ලැබේ.

පියවර 2– මුර පදයක් යොදන්න.

මෙම මෘදුකාංගය මුර පදයක් මඟින් පාලනය කල හැක. මුර පදය නොමැතිව settings හි වෙනස්කිරීම් කල හොහැක. ඔබගේ මුර පදය දෙවරක් ඇතුලත් කර Save කරන්න.

පියවර 3 - Message Helper ක්‍රියාත්මක කරන්න

ඔබ Message Helper ක්‍රියාත්මක කිරීමේදි, මෙම මෘදුකාංගයෙහි incoming පණිවිඩ අසල 'I Do Not Accept This' ලෙස සඳහන් බොත්තමක් පෙන්නුම් කරයි. මෙම බොත්තම එබූ විට, දරුවාගේ inbox වලින් එම පණිවිඩය නැති වේ.
Message Helper වෙත ගොස් 'always enabled', 'never-enabled' හෝ 'Enabled between' click කර ඔබ තෝරාගත් පැය සහ දින ඇතුලත් කරන්න.

පියවර 4 – Settings අභිරුචිකරණය

ඇමතුම්, SMS පණිවිඩ ,කැමරා , බ්‍රවුසරය සහ මෘදුකාංග ඇතුලත්/ඉවත් කිරීම වැනි දුරකතනයේ අනෙකුත් අංග වල Settings අභිරුචිකරණය
උදාහරණයක් ලෙස :

  • ඔබගේ දරුවාට ඇමතුම් හා පණිවිඩ ලබා ගත හැකි අවස්ථාවන් සඳහා කාල සටහනක් සකසන්න. ‘Calls and Messages’ වෙත ගොස් ‘Active Hours’ click කර කාල සීමා තෝරා ගන්න. මෙයින් ඔබගේ දරුවා පාසල් වේලාවේදි මෙන්ම රාත්‍රියේදි නින්දට යන වේලාවෙන් පසු දුරකතනය භාවිතා කරන කාලය සීමා කර ගත හැක.
  • අන්තර්ජාල ප්‍රවේශය අත්හිටුවීමට අවශ්‍ය නම් 'Phone Features' වෙත ගොස් 'Browser' select කර 'Never allowed' විකල්පය තෝරා ගන්න.
  • පාසලේදි, කැමරාව භාවිතා කිරීම වැළැක්වීම සඳහා, 'Phone Features' හි 'Camera' වෙත ගොස්, පහල ඇති timer, 'Allowed between' ලෙස සකස් කරන්න.

Mobile for Good programme හි කොටසක් ලෙස Vodafone පදනම (පුණ්‍ය කටයුතු ලියාපදිංචි අංක 1089625 මඟින්) Vodafone Guardian වැඩි දියුණු කර ඇත.

පාරිභෝගිකයා තෝරාගන්නා ආවරණය අනුව ප්රතිලාභ ආවරණයට අදාළ මුදල ගෙවීම සිදුකරයි. මූලික ආවරණයෙන් එක රැයක් සඳහා රු. 1200 ක ගෙවීමක් සිදුකරන අතර, පළමු රාත්රියේ සිට රාත්රී කාල 30 ක උපරිමයක් දක්වා එය හිමිවෙයි.
  • හිමිකම් පෑමේ ක්රියාවලිය
    • පියවර අංක 1 – 444 අමතන්න.
    • පියවර අංක 2 - කැමති භාෂාව තෝරන්න.
    • පියවර අංක 3 - Dialog Per Day Insuarance සේවාව සඳහා අංක 3 ඇතුළත් කරන්න.
    • පියවර අංක 4 - රෝහල්ගතවීම සඳහා සහාය වන සැලැස්ම සඳහා අංක 2 ඇතුළත් කරන්න.
    • පියවර අංක 5 - හිමිකම් පෑම සඳහා අංක 2 ඇතුළත් කරන්න.
    • පියවර අංක 6 – හිමිකම් පෑමේ සුදුසුකම් සහ ඒ සඳහා ලියාපදිංචි වන ආකාරය පිළිබඳව ඔබව දැනුවත් කිරීම සඳහා, ඔබේ ඇමතුම පාරිභෝගික සේවා සහායකයෙකු වෙත යොමු කරනු ලැබේ.

  • රෝහල්ගත්වීමේදී මූල්ය ප්රතිලාභය සඳහා හිමිකම් පෑමේ ෆෝරමය / පත්රිකාව

  • රෝහලෙන් පිටවී දින 90 ක කාලයක් තුළ හිමිකම් පෑම ඉදිරිපත් කිරීම ආරම්භකර තිබිය යුතුය.
  • හිමිකම් පෑම සම්බන්ධයෙන් කටයුතු කිරීම ආරම්භවන්නේ පහත දැක්වෙන ලේඛන ඉදිරිපත්කිරීමේන් පසුවයි:
    • සම්පූර්ණ කළ හිමිකම් පෑමේ ආකෘති පත්රය
    • සම්පූර්ණ කළ රෝග විනිශ්චය කාඩ්පතෙහි පිටපතක්
    • අනන්යතා සහතිකයේ පිටපතක් ( ජාතික හැඳුනුම්පත / රියදුරු බලපත්රය)
    ෆෝරමය / පත්රිකාව සම්පූර්ණකර ඉදිරිපත්කල විට රක්ෂණ සහකරු විසින් වැඩ කරන දින 5 ක් තුළ හිමිකම් ගෙවීම සිදුකරනු ලබයි.

පියවර අංක 1
#107*1# අමතන්න

පියවර අංක 2
‘Register for Hospitalisation Support Plan’ යන්න Select කර ලියාපදිංචිවීම සඳහා අවශ්ය තොරතුරු ලබාදී (පාරිභෝගිකයාගේ නම, ජාතික හැඳුනුම්පත් අංකය) තහවුරුකිරීමේ කේතය වන #107*1# අමතන්න.

පියවර අංක 3
ඔබේ ලියාපදිංචිය තහවුරු කිරීම සඳහා ‘Dialog Hospitalisation Support Plan’ වෙතින් එම සේවාව සඳහා ඔබ පිළිගන්නා කෙටි පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇත.

පියවර අංක 4
පෙරගෙවුම් පාරිභෝගිකයන්ගේ ගෙවීම් ඔවුන්ගේ ජංගම දුරකතන සම්බන්ධතාවයෙන් දෛනිකව අඩුකර ගැනෙන අතර, පසුගෙවුම් පාරිභෝගිකයන් සඳහා එම ක්රියාවලිය මාසිකව සිදුවෙයි.

පියවර අංක 5
රෝහල්ගත කල විට අංක 444 ඔස්සේ අපගේ පාරිභෝගික සේවා සහාය අමතා රක්ෂණ නියෝජිතයෙකුග්ගේ සහාය ලබාගන්න.

පියවර අංක 6
ඔබ විසින් සම්පූර්ණ ලේඛන ඉදිරිපත්කල පසු වැඩ කරන දින 05 ක් තුළ ඔබේ රක්ෂණාවරණය ගෙවීම සිදුකරනු ලබයි.

වැඩි විස්තර සහ හිමිකම් ප්රකාශ කිරීම සඳහා කරුණාකර 444 අමතන්න.

පෙරගෙවුම් සම්බන්ධතාවක් සහිත ඔබේ ජංගම දුරකතනයේ ප්රමාණවත් ශේෂයක් නොමැතිවිටදී, ඔබෙන් සම්පූර්ණ අඩුකරගැනීම සිදුනොකර තිබියදීත්, ඔබට තවදුරටත් ආවරණය සැලසෙන පරිදි අප එය සකස් කරදීමට කටයුතු කරන්නෙමු. (සම්පූර්ණ අඩුකරගැනීම සිදුකල නොහැකිනම් අර්ධ වශයෙන් ගෙවූ රක්ෂණාවරණයක් සැලසේ)

රක්ෂණ ඔප්පුවෙන් අර්ථ දක්වා ඇති රක්ෂණලාභියෙකුට ඩෙංගු රෝගය වැලඳී ඇති බවට තහවුරු වූ විටදී, පහත සඳහන් කරුණු යටතේ ඉහළම ගෙවීම සිදුකරනු ලබයි :

ඩෙංගු රෝගය සඳහා ප්රතිකාර ලබන අවස්ථාවක ඒ වෙනුවෙන් මුදල් ලබාදෙන ආකාරයත්, ප්රතිකාර සඳහා රැඳී සිටින දින ගණන අනුව, රෝහල් සඳහා ගෙවීම් සිදුකරන ස්ථාවර ක්රමවේදයත්, සියලූම ලැයිස්තුගත ප්රතිලාභ ප්රේරකවලට අනුකූල වන පරිදි පහතින් දක්වා ඇත. (නියම සහ කොන්දේසිවල පළමුවෙනි ඇමුණුම බලන්න)

මාසික වාරිකය ආවරණය කල දින ගණන ඩෙංගු ප්රතිකාරය සඳහා මුදල් ලබාදෙන ආකාරය
රු. 50 සිට රු. 129 දක්වා 16 - 30 ක් හෝ දින 31 ක් රු. 12,500
රු. 01.00 සිට රු. 49.50 01 සිට දින 15ක් දක්වා රු. 6,250

ඉහත සඳහන් දේ සඳහා යටත්වන කරුණු මෙසේයි:

  • රක්ෂණ ඔප්පුවේ 1.1 යටතේ දක්වා ඇති උපරිම සීමාව රු. 36,000.00 කි.
  • අනුකූලවන ප්රතිලාභ ප්රේරක පහතින් දක්වා ඇත.

විශිෂ්ට ශබ්ද තත්ත්වයකින් හා අති නවීණ තාක්ෂණයෙන් අණූන HD Voice මඟින් ඔබට දුරකතන ඇමතුම් නවතම ආකාරයකට අත් විඳිය හැකි වේ. සංකීර්ණ තාක්ෂණයකින් හෙබි HD Voice අනවශ්‍ය පසුබිම් ශබ්ද බාල කරන හෙයින් ඔබට කිසිදු බාධාවකින් තොරව එකිනෙකා සමඟ සන්නිවේදනය කල හැක.

HD Voice වලට අනුකූල උපාංග : smart phones/ WB-AMR (Wide Band – Adaptive Multi Rate) හෝ G.722.2" වලට එකඟ උපාංග . මීට අමතරව, අමතන්නා මෙන්ම ග්‍රාහකයා යන දෙදෙනාටම HD අනුකූල උපාංග හා, HD තාක්ෂණය ඇතුලත් 3G හෝ 2G ජාලයක් තිබිය යුතු වේ.

SMS
Start E ලෙස ටයිප් කර 8338ට SMS කරන්න (ඉංග්‍රීසි සඳහා)
Start T ලෙස ටයිප් කර 8338ට SMS කරන්න (දෙමළ සඳහා)
 
 
අන්තර්ජාලය හරහා
ඉංග්‍රීසි : http://lk.mzine.mobi/engsub
දෙමළ : http://lk.mzine.mobi/tamsub
අන්තර්ජාලය හරහා
ඉංග්‍රීසි : http://lk.mzine.mobi/engsub වෙත ගොස් "My Account" ක්ලික් කරන්න
දෙමළ : http://lk.mzine.mobi/tamsub වෙත ගොස් "My Account" ක්ලික් කරන්න
  • විශිෂ්ට-තත්ත්වය/ සුපැහැදිලි voice call අත්දැකීම
  • අවට සියලු ගෝෂාකාරි ශබ්ද යටපත් කරයි
  • පසුබිම් ගෝෂාකාරි තත්ත්වයක හෝ අමතන්නා speakerphone භාවිතා කරන විටකදී වැනි බාධාකාරි අවස්ථාවන් තුල මනා සන්නිවේදනන පහසුකම්.
  • දීර්ඝ දුරකතන සම්මන්ත්‍රණවලදී කටහඬ තේරුම් ගැනීමේ හා ඇසීමේ පහසු බව.
  • කටහඬ හඳුනා ගැනීම, ව්‍යාකූල ශබ්ද වටහා ගැනීම හා විවිධ උච්චාරණ තේරුම් ගැනීමටත් පහසු වේ.
ශ්‍රී ලංකා ජාත්‍යන්තර තරඟ ටෙස්ට් එක් දින විස්සයි20
කාසියේ වාසිය
කණ්ඩායම්
දිවා ආහාර විවේකය    
තේ පැන් විවිකේය    
දවසේ ක්‍රීඩා කිරීම නැවතීම    
ඉනිමේ අවසානය
කඩුළු දැවීයාම පිළිබඳ පණිවිඩ
පන්දු වාර 10කට වරක්    
පන්දු වාර 5කට වරක්    
පැය භාගයකට වරක් තරඟ විස්තර    
පිතිකරු ලකුණු 50ක් හෝ 100ක් ලබා ගැනීම
තරඟ ප්‍රථිඵල
තරඟයේ/තරඟාවලියේ වීරයා
වෙනත් ජාත්‍යන්තර තරඟ      
තරඟ සාරාංශය
මෙම සේවාව අදාල වන්නේ සුපර්ලයින් සුඛෝපභෝගී බස් සේවාවට යටත් ගමන් මාර්ගවලට පමණි
ගමන් මාර්ගය ගමන් මාර්ග අංකය බස් වර්ගය මිල
කොළඹ - බදුල්ල 99 අධි සුඛෝපභෝගී රු. 905.00 + (ඩයලොග් ප්‍රමියම් රු. 30.00 + බදු බැගින්)
කොළඹ - ත්‍රිකුණාමලය 49 අධි සුඛෝපභෝගී රු. 900.00 + (ඩයලොග් ප්‍රමියම් රු. 30.00 + බදු බැගින්)
කොළඹ - අක්කරෙයිපත්තුව 98 අධි සුඛෝපභෝගී රු. 1130.00 + (ඩයලොග් ප්‍රමියම් රු. 30.00 + බදු බැගින්)
  • මිලදී ගන්නා සෑම ටිකට් පතකටම අතිරේක රු. 50.00 බැගින්
  • ඇමතුමකට රු. 15.00 බැගින්
  • කැමති තැනක සිට කැමති මොහොතක ඉගෙන ගැනීමේ පහසුව
  • guru.lk වෙත ඕනෑම අන්තර්ජාල පැකේජයක් සමග පිවිසිය හැක
  • ඔබේ ෆේස්බුක්, ට්විටර්, ලින්ක්ඩ් ඉන් හා ගූගල් පිටු හෝ ඩයලොග් කනෙක්ට් හෝ guru.lk ගිණුම භාවිතා කර guru.lk හි පාඪමාලා හා ලියපදිංචි විය හැක
  • ලියාපදිංචි අයට දේශන හා පාඩමට අදාල කරුණු ග්‍රාහක කාලය අතරතුර ඕනෑම වාරයක් දැක ගත හැක
  • guru.lk හි ඇති ෆෝරමය මගින් ලියාපදිංචි අයට දේශකයන් සමග සංවාදයේ යෙදීමෙන් කාලය හා මුදල් ඉතිරි කර ගත හැක
  • eZ Cash හා ක්‍රෙඩ්ට් කාඩ් මගන් ගෙවීමේ හැකියාව ඩයලොග් පාරිභෝගිකයන් සතුය
  • එටිසලාට් පාරිභෝගිකයන්ට ද eZ Cash වලින් ගෙවිය හැක
  • කූපන් අංක (coupon codes) හරහා ලියාපදිංචි වන්න (මේ වලංගු දින සහිත විශේෂ කූපන් අංක වේ)
    • පළමු ක්‍රමය: ඔබේ ඩයලොග් ජංගම දුරකථනයේ කූපන් අංකය ටයිප් කර 445ට එස්.එම්.එස්. කරන්න
    • දෙවන ක්‍රමය: guru.lk වෙත පිවිස තෝරාගත් පාඨමාලාවට අදාල මිලදී ගැනීම් වෙබ් පිටුවේ කූපන් අංකය සටහන් කරන්න
  • ඩයලොග් නොවන පාරිභෝගිකයන්ට ක්‍රෙඩිට් කාඩ් මගින් ගෙවීමට පුළුවන
    • පාඨමාලා ගාස්තුව දෛනිකව, සිතයකට වරක් හෝ මාසික ග්‍රාහක ක්‍රමයකට ගෙවිය හැක. ගෙවීම පාඨමාලවේ කාල සීමාව අනුව ස්වයංක්‍රීයව අළුත් කෙරේ
    • පාඨමාලා ගාස්තුව ගෙවන්නේ ඩයලොග් දුරකථකතනයික් නම්, පාර්භෝගිකයාගේ කැමැත්ත අනුව එම ගාස්තුව දිනකට හෝ සතියකට වරක් අඩුකර ගත හැක. නමුත් සේවාව ග්‍රාහකභාවය ලබා ගැනීමෙන් පසු නතර කරහොත් පාරිභෝගිකයාගෙන් ගාස්තුවක් අය කෙරේ
    • මාසික ගාස්තුව ගෙවන්නේ ක්‍රෙඩ්ට් කාඩ් හෝ eZ Cash මගින් නම් එම මාසයේ සම්පූර්ණ ග්‍රාහක ගාස්තුව එක වර අය කෙරේ

ඩයිවර්ට් සේවය ක්‍රියාත්මක කිරීමෙන් අනතුරුව ඔබට ලැබෙන සෑම කෙටි පණිවිඩයක්ම ඔබ විසින් සපයා ඇති අංකයට හරවා යැවේ. උදාහරණයක් ලෙස, ඔබේ දුරකථනයේ බැටරිය බැස යාමට ඔන්න මෙන්න යැයි සිතමු. එවිට ඔබ ඉක්මනින් මෙම සේවාව ක්‍රියාත්මක කර ඔබට ලැබෙන එස්.එම්.එස්. පණිවිඩ ඔබේ මිතුරාගේ අංකයට හරවා යැවීමට සලස්වයි. ඉන්පසු ඔබට ලැබෙන සෑම පණිවිඩයක්ම ඔබේ මිතුරාට ලැබෙනු ඇත. එලෙස හරවා එවුනු පණිවිඩයක් හඳුනා ගැනීමට පණිවිඩය එවන තැනැත්තාගේ දුරකථන අංකය ඉදිරියෙන් '+00' සඳහන් වී ඇත්දැයි බලන්න. උදාහරණයක් ලෙස +009477712356

එස්.එම්.එස්. ඩයිවර්ට් සේවාව පාලනය කිරීමට හා පරීක්ෂා කිරීමට විශේෂ විධාන කිහිපයක් ඇත.

ක්‍රියාව එස්.එම්.එස්. විධානය මෙම අංකයට යවන්න
හරවා යැවීමේ තත්වය පරීක්ෂා කර බලන්න DIV STATUS 9010
උපසර්ගය ක්‍රියත්මක/ක්‍රියාවිරහිත කරන්න DIV PREFIX ON / DIV PREFIX OFF
උපදෙස් DIV
  • විවිධ මාධ්‍යයන්ගෙන් ඔබට ලැබෙන සෑම වැදගත් පණිවිඩයක්ම දැන් ඔබගේ ජංගම දුරකතනයට ලබා ගත හැක.
  • වෙබ් මාර්ගයෙන්ද ඔබගේ පණිවිඩ වෙත ප්‍රවේශ විය හැක. එසැණින්ම ඔබට දැන් පණිවිඩ reply හෝ forward කිරීම සිදු කල හැකිය.
  • ඔබගේ web inbox හි 15 Mb ඉඩකඩක් පණිවිඩ ගබඩා කිරීම සඳහා ලැබේ.
  • ඔබගේ දුරකතනයෙන් ෆැක්ස් පණිවිඩ බලන්න. ඔබගේ නියම ෆැක්ස් නොම්මරය ( virtual fax number) ඔබ කැමති ඕනෑම නොම්මරයකට forward කල හැකි වේ.
  • ෆැක්ස් පණිවිඩ කියවීම සඳහා, මෙහි පිවිස pocketoffice.dialog.lk ඔබගේ වෙබ් ගිණුමට log in වන්න. ඔබට ලැබුණු ෆැක්ස් පණිවිඩ ඕනෑම email ලිපිනයකට, කිසිදු අතිරේක ගාස්තුවකින් තොරව නැවතත් forward කල හැකි වේ.

අවශ්‍යය

  • MMS පහසුකම සහිත දුරකථන (MMS අනුකූල දුරකථන)
  • ඩයලොග් , GPRS සහ MMS සක්‍රීය සම්බන්ධතාවයක්

MMS සක්‍රිය කිරීම:

MMS එකක් යැවූ විට මෙම සේවාව ස්වයංක්‍රියව සක්‍රිය වේ.

MMS සැකසුම් :

MMS සේවාව ලබා ගැනීමට : MMS ලෙස type කර 700 ට යවන්න.

MMS සේවාව නොමැති දුරකතනයකට පණිවිඩය යැවීමේදි ,

MMS සේවාව නොමැති දුරකතනයකට පණිවිඩය යැවීමේදි,සේවා දායකයාට "You have been sent a picture message!" යනුවෙන් SMS පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇත.

MMS හරහා ඊමේල් පණිවිඩයක් යැවීම.

පණිවිඩය ටයිප් කර නිමවූ පසු ලබන්නාගේ ලිපිනය ඇති තැන ඔහුගේ/ඇයගේ ඊමේල් ලිපිනය අතුලත් කර send ඔබන්න.

මෙම සේවාව එස්.එම්.එස්. හරහා ක්‍රියාත්මක කර හැක. DIV [පණිවිඩය හරවා යැවිය යුතු අංකය] ටයිප් කර 9010ට එස්.එම්.එස්. කරන්න. උදාහරණයක් ලෙස 0777654321 අංකයට හරවා යැවිය යුතු නම්:
DIV 0777654321
යන්න 9010ට යවන්න.

හැරවී යාම ක්‍රියාවිරහිත කිරීමට (කෙටි පණිවිඩ නැවත ඔබේ අංකයට ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය අවස්ථාවල) DIV DEL ටයිප් කර 9010ට යවන්න. උදාහරණයක් ලෙස:
DIV DEL

හඳුනාගැනීම සඳහා කෙටි පණිවිඩය ඉදිරියෙන් +00 යන්න දිස් වෙයි. (උදාහරණයක් ලෙස +0094777123456). ඔබට මෙය අපගේ වෙබ් අඩවියේ sms.dialog.lk වෙත පිවිස ඔබගේ භාවිත නාමය හා මුර පදය භාවිතා කරමින් සක්‍රීය කල හැක.

මෙසේජ් සෙන්ටර් අංකය - කෙටි පණිවිඩයක් යැවීමට පළමුව මෙසේජ් සෙන්ටර් අංකයක් ස්ථාපිත කරගනත යතුය (+9477000003). මෙය එක් වරක් පමණක් සිදු කර යුතු ක්‍රියාදාමයකි. සාමාන්‍යයෙන් මෙය පහත සඳහන් පියවර අනුගමනය කිරීමෙන් සිදු කර ගත හැක. කරුණාකර අවශ්‍ය පිරිදි ඔබේ දුරකථනයේ අත්පොතේ එන උපදෙස් ද අනුගමනය කරන්න.

පළමු පියවර: ඔබේ දුරකථනයේMenu Mode වෙත පිවිසෙන්න
2 වන පියවර: MESSAGES තෝරා ගන්න
3 වන පියවර: WRITE MESSAGES තෝරා ගන්න
4 වන පියවර: MESSAGES SETTINGS (සමහර දුරකථන වර්ගවලට පමණක්) තෝරා ගන්න
5 වන පියවර: MESSAGE SERVICE CENTRE number හෝ එයට සමාන ඔප්ෂන් එක තෝරා ගන්න
6 වන පියවර: Message Centre අංකය ඇතුලත් කරන්න: +9477000003
7 වන පියවර: ඔබේ තේරීම තහවුරු කරන්න
8 වන පියවර: EXIT හෝ QUIT තෝරා ගන්න

  • නොමිලේ අත්හදා බැලීමේ අවස්ථාව
  • GPRS ගාස්තු අය කෙරේ
  • ඔබටwww.thetraveloid.mobi වෙත ඩයලොග් දුරකථනයකින් පිවිසිය හැක

Yes. Hospitalization claims due to COVID-19 is covered up to the limit of your registered policy.

Note – Admission to a Hospital is mandatory to be eligible for the claim.

රෝහලෙන් පිටවී දින 90 ක කාලයක් තුළ හිමිකම් පෑම ඉදිරිපත් කිරීම ආරම්භකර තිබිය යුතුය.

හිමිකම් පෑම සම්බන්ධයෙන් කටයුතු කිරීම ආරම්භවන්නේ පහත දැක්වෙන ලේඛන ඉදිරිපත්කිරීමේන් පසුවයි:

  • සම්පූර්ණ කළ හිමිකම් පෑමේ ආකෘති පත්රය
  • සම්පූර්ණ කළ රෝග විනිශ්චය කාඩ්පතෙහි පිටපතක්
  • අනන්යතා සහතිකයේ පිටපතක් ( ජාතික හැඳුනුම්පත / රියදුරු බලපත්රය)
  • ලියාපදිංචිවීම තහවුරු කෙරෙන ලේඛනය (Milvik ආයතනය විසින් ඉදිරිපත්කරනු ලබන)

ෆෝරමය / පත්රිකාව සම්පූර්ණකර ඉදිරිපත්කල විට රක්ෂණ සහකරු විසින් වැඩ කරන දින 5 ක් තුළ හිමිකම් ගෙවීම සිදුකරනු ලබයි.

මෙම පහසුකම මගින් ඔබට ඔබේ ජංගම දුරකථනය හරහා දීමනා පිළිබඳ තොරතුරු දැනගත හැකිය

A claim can be made when the insured customer has suffered death or disability from accident, subject to the exclusions outlined listed in our terms and conditions

The claim must be made by the nominee (in the case of death) or the insured customer (in the case of disability) named at the point of registration, within the claims filing period.

We should be notified of the occurrence of death or disability of the insured subscriber due to accident as soon as possible, but not exceeding 60 (sixty) days from the date of occurrence after which it will be treated as time-barred and Ceylinco is not bound to pay the Claim.

For claims, the nominee should call the telephone number: 444. The customer will receive all detailed information regarding the claims process when they text this number. An agent will call the customer and explain what is needed in the claims process.

බදු අය කෙරේ (දෛනිකව)

   
මූලික ගෙවීම : රැ. 1.00
පරිපාලන ගාස්තුe (.35%) (IBSL) : රැ. 0.0035
NBL  (මූලික ගෙවීම + පරිපාලන ගාස්තු) x 2/98 : රැ. 0.0205
    රැ. 1.024
වැට් (12%) : Rs. 0.1229
එකතුව   Rs. 1.1469
එළැඹෙන කැලැන්ඩර් මාසය සඳහා ඔබට හිමිවන ආවරණ සීමාව දක්වමින් ඔබ වෙත SMS පණිවිඩයක් ලැබේ. මෙම පණිවිඩය මාසිකව ඔබගේ ජංගම දුරකථනයට ලැබේ.
වයස අවුරුදු 18ත් 60ත් අතර ඕනෑම ඩයලොග් පෙරගෙවුම් හෝ පසුගෙවුම් පාරිභෝගිකයෙකුට

මෙය ආකාර 3කි.

  • ඔබේ ජංගම දුරකථනයෙන් #107# ඩයල් කර ස්වයං ලියාපදිංචිය.
  • ඩයලොග් පාරිභෝගික සේවා ස්ථානයක් වෙත පැමිණීම. මේ සඳහා වෙන් කර ඇති ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය වන 444 අමතා වැඩි විස්තර ලබාගැනීම

මේ වන විටත් රක්ෂණාවරණය ලබාදෙන, අර්ධ වශයෙන් අඩු කරගන්නා ලියාපදිංචි පාරිභෝගිකයින් වෙනුවෙන් ඩයලොග් පහසු අඩු කරගැනීමේ ක්‍රමයක් හඳුන්වා දෙයි

කැලැන්ඩර් මාසය සඳහා මුදල අඩු කිරීම සාර්ථකයි කැලැන්ඩර් මාසය සඳහා රක්ෂණාවරණය
රැ. 30.00 රැ. 1,000,000.00
රැ. 25.00 රැ. 800,000.00
රැ. 20.00 රැ. 650,000.00
රැ. 15.00 රැ. 500,000.00
රැ. 10.00 රැ. 300,000.00
රැ. 5.00 රැ. 150,000.00
නාමිකයා කවුරුන් හෝ විය හැකිය. ඔබ රක්ෂණ ප්‍රතිලාභ ලබාදීමට අපේක්ෂා කරන ඔබේ පවුලේ සාමාජිකයෙකු හෝ පිටස්තර පුද්ගලයෙකු වුවද මේ සඳහා නාමිකයා වශයෙන් නම් කළ හැක.
ඔබගේ Proximity හි Games ඇති හවුල්කරුවන් සිටී නම් ඒ බව Game මෙනුවෙහි ලැයිස්තුගත වේ. Game එක Play කිරීම ආරම්භ කිරීමට Game එක තෝරා රෙජිස්ටර් කළ රූපය ඉදිරියට කැමරාව අල්ලන්න. Game එක Play කර ඔබට වටිනා ත්‍යාග දිනාගත හැකියි

ඔව්, සාමාන්‍ය නිෂ්පාදන සහ සේවා කාණ්ඩ 8ක් අතරින් දීමනා තෝරාගත හැක

Pocket Office යනු Voice Mail, Video Mail, e-mail සහ fax යන සියල්ලම එක් Mail Box එකකට ලැබෙන පහසුකමකි. ඔබට ඔබේ ඇමතුම්, Fax සහ email එය වෙත යොමු කළ හැකි අතර එයට ලැබෙන පණිවිඩ යොමු කිරිමට ද හැකියි. ඔබේ පණිවිඩ වෙත පිවිසීමට ඩයලොග් දුරකථනයෙන් 771 අමතන්න, නැතහොත් http://pocketoffice.dialog.lk වෙත පිවිස MyDialog MOBILE username සහ password භාවිත කර Inbox වෙත යන්න. මෙම Mail box එක වෙනත් සාමාන්ය Mail box ආකාරයෙන්ම ක්රියා කරයි

DEACT BBM ටයිප් කර 678ට SMS කරන්න

නැත. පාරිභෝගිකයින් තම නව සම්බන්ධතාවය සමග සේවාව ලබා දෙන ලෙස ඉල්ලුම් කළ යුතුය. නැතහොත් අපගේ අමතර සේවා කවුන්ටරයෙන් ක්රියාත්මක කරගත යුතුය. නැතහොත් ජංගම දුරකථනයෙන් 678 ඇමතිය යුතුය.

එක නැවත සකස් කෙරේ. සියලුම විශේෂ සැකසුම් සහ පණිවිඩ මකා දැමිය හැකි අතර වරක් මකා දමීමෙන් පසු නැවත ලබාගත නොහැක
1234. පාරිභෝගිකයින්ට තම ජංගම දුරකථනයෙන් පිවිසුණු පසු මෙය වෙනස් කරගත හැකියි

* If your SatNav is missing or stolen, please inform Dialog Telekom on 0777 728 628 as soon as possible.
* Do not plan a route on SatNav while you are driving. This is for your own safety
* SatNav will not identify a newly introduced one-way street or closed road. Thus, it is advised to proceed with caution at all times.
* Always adhere to road rules.
* Keep the device away from sunlight when not in use.

//Shouldn't this be a separate question?
* What are the unique features of SatNav?
* Frequently visited locations can be added to favourite list.
* Roads which are not mapped can be traced and uploaded.
* Newly mapped routes can be re-traced.

771හෝ 711 අමතා Voice Mail පණිවිඩය නැවත සැකසිය හැකියි. ඒ සඳහා විනාඩියකට රු.3/-ක ගාස්තුවක් අය කෙරේ. ස්ථාවර දුරකථනයකින් නම් 077 7 022 022 අමතා ලැබෙන උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
නැත. Voice Mailසේවාව නව පද්ධතියක් බවට පත් වීමේදී නිතර සේවාව භාවිත පාරිභෝගිකයින්ගේ සේවාව එලෙසින්ම පවතින අතර නිතර භාවිත නොකරන පාරිභෝගිකයින්ගේ සේවාව විසන්ධි කෙරේ. නැවත භාවිත කිරීම සඳහා Voice Mail සේවාව ක්රියාත්මක කරගත යුතු වේ

පණිවිඩ 20යි. ධාරිතාවය ඉක්මවීමේදී Mail Box එකෙහි ඉඩනොමැති බව සහ වෙනත් පණිවිඩ පටිගත කළ නොහැකි බව පාරිභෝගිකයා වෙත දැනුම්දෙනු ලැබේ.

එස්.එම්.එස්.: CODE ටයිප් කර 678ට යවන්න.

USSD: #107# ටයිප් කර යවන්න.

ඔව්, මෙම සේවාව පෙරගෙවුම් සහ පසුගෙවුම් පාරිභෝගිකයින් සියලු දෙනාට ලබාගත හැකියි.

Have Another Question?