

1390 Hotline to Receive Advice on Coronavirus (COVID-19)
Dialog Axiata PLC, Sri Lanka’s premier connectivity provider, in partnership with Wavenet International Pvt Ltd and MyDoctor (My Health Solutions Pvt Ltd)
has launched a free trilingual hotline – 1390 for all Sri Lankans to receive information and advice on the coronavirus,
providing access to doctors without the requirement of physically visiting a hospital or a clinic.
- Information on symptoms to note and precautions to take
- Call charges are free for all Dialog customers and other networks that allow free access
- Advisory service is available in Sinhala, Tamil and English
- Users has the option to speak to a qualified doctor via the MyDoctor ‘doctor on call’ service
- Users can also connect to ‘SuwaSariya’ 1990 emergency ambulance service
Dialog also deployed a pre-call announcement to inform of precautions on COVID19 and established 135 – a free trilingual IVR service, for customers to receive information and advice on the latest developments of the Coronavirus outbreak. In addition to these hotlines, an Android/iOS app with more information on COVID-19 will be launched soon.
உதவி தேவையா?
நாம் உங்களுக்கு உதவுவதற்காக எப்போதும் காத்திருக்கின்றோம். எங்கள் அறிவுசார் தளத்திற்கு விஜயம்செய்யுங்கள் அல்லது எம்முடன் 24X7 ம் தொடர்பு கொள்ளுங்கள்
உதவிக்கு செல்லஎக்ஸ்புளோர் அன்ட் ஷொப்
Partners & Other Services
உதவி
- டயலொக் கையடக்க தொலைபேசி இணைப்பு ஒன்றை நான் எவ்வாறு பெற்றுக்கொள்ள முடியும்?
- எனது கையடக்க தொலைபேசியின் உரிமையினை எவ்வாறு உறுதிப்படுத்திக்கொள்வது ?
- எப்படி நான் எனது டயலாக் டிவி கட்டணப்பட்டியலை பார்க்கலாம்?
- 4G மொபைல் LTE சேவை ஊடாக நான் எதைப் பெற்றுக்கொள்ளலாம்
- கடன் எல்லை நிறைவடைந்துள்ளதா ? தன்னியக்க கடன் வசதியை பெறவும்
- சகல அடிக்கடி கேட்க்கப்படும் வினாக்களையும் பார்வையிட